6 תשובות
חייםשלי את במרכז
אני מאמין שבאיזשהו שלב זה כבר יהיה שגרה
הכל טוב
יהיה טוב לא לדאוג יש לנו צבא חזק
שואל השאלה:
אני יודעת שאני מהמרכז אבל אי אפשר לדעת מה יהיה וזה עדיין מפחיד להיות בתוך שגרת מלחמה בחיים לא חשבתי שזה יקרה
אני יודעת שאני מהמרכז אבל אי אפשר לדעת מה יהיה וזה עדיין מפחיד להיות בתוך שגרת מלחמה בחיים לא חשבתי שזה יקרה
אנונימית
תנסי להתנתק קצת מהחדשות, לחשוב על דברים אחרים, לנצל את הזמן הזה בשביל לעשות דברים טובים שיעזרו, אני בטוחה שהחיילים שמגינים על המדינה שלנו לא היו רוצים שלא תשני בלילה, או שתפחדי, ולא תצליחי להרגע. תכיני דברים טעימים, תדברים עם המשפחה שלך, אני בטוחה שהם ישמחו לשמוע ממך.
באותו הנושא: