55 תשובות
להכל לא, לא הייתי מפסיקה לדבר
לא מוריד אם היה לקראש שלי משהו מבין כל אלא
אבל לגבי הכינים הייתי מודאג ומתרחק קצת אם הם לא מנקים (כי זה מדבק נראלי ולא באלי כינים, ישלי שיער ארוך וחבל)
לא, שום דבר לא היה מוריד לי.
בתור בת לא היה לי מפריע שכל הסוגים של הבנות שכתבת היו חברות שלי
חח איזה יצירתית את
אהבתי את איך שבנית את השאלה
כינים ? קונה לה שמפו
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^ לכולם לא מוריד או לכולם לא היית רוצה?
אנונימית
לכולם לא מוריד כל עוד הן נחמדות
שואל השאלה:
אופס^^^^^בטעות דילגתי עלייך ונגמרו לי הפרחים, אבל תדעי שאני מעריכה את התשובה וזה לא קשור למה שכתבת זה בטעות לא לחץ כניראה
אנונימית
לא לא היה מוריד.
זה בסדר תודה^^
הפרעות אכילה כן כי אני יכול להבין אותה ולתמוך
חרדות כן יכול לנסות לעזור לה
בעיות נפשיות תלוי איזה בעיה נפשית ומה המצב מה חומרה ?והאם היא מודעת לעצמה ?מטפלת בטיפול או שיקום
אקנה כן
שמנה תלוי עד כמה היא מלאה בכנות לגמרי
בי כן
ולגבי כינים קונה לה שמפו וזהו
לא, נראה לי הדבר היחידי שמפריע לי פה זה כינים כי אני מפחדת מהחרא הזה אבל גם מזה אפשר להיפטר מיום אחד.
כינים - כן מעט מפריעה כי אני יכולה להדבק
הפרעות אכילה - בן אדם שנכנס לזוגיות צריך להיות שלם עם עצמו וכשיש לו הפרעות אכילה יש לו עניין לא פתור עם עצמו
חרדות - בשמחה כל עוד זה לא משהו שגורם לו לא לרצות לפגוש אותי או הרבה פעמים להבריז לדעתי זה אפילו מעלה
בעיות נפשיות - לא בדיוק יודעת מה זה ocd אז פחות אבל הפרעות קשב כמובן
אקנה - אם זה לא מוגזם כן
שמן - אממ זה פחות הטעם שלי אבל אם זה לא בקטע זוגי אז כמובן
בי - לא
עניתי למרות שאני בת מקווה שאיכשהו עזרתי וגם אם לא זה היה כיף חחחחחח
כינים כן
הפרעות אכילה כן
חרדות לא יודעת
בעיות נפשיות כן
אקנה הייתי עוזרת לה כי גם לי יש
שמנה כן
בי לא לסבית כן
אנונימית
אני בנאדם מאוד נקי, וכינים פשוט מגעילים אותי. אם אני מגלה שלחברה שלי יש כינים אני לא אפסיק לדבר איתה מן הסתם, אבל אני אנסה פחות להביא לה חיבוקים, או להתקרב לשיער שלה פחות כדי לא להידבק
שואל השאלה:
כמובן (טוב לא כמובן כי ברור שיש כאלה ששואלים גם הפוך ממני) הכוונה זה שזה בטיפול (כמו נגיד כינים, הפרעות אכילה,חרדות, אקנה) ברור שהכוונה לא לשמנה או בי ודברים כאלה כי זה לא אשמתה ולדעתי לא צריך לשנות את זה בכלל (אלא אם נגיד מישהי שמנה, או רזה, ברמה מסכנת חיים ואז כמובן צריך לשנות)
אנונימית
יש לי חברה שיש לה כינים, והיא אפילו לא מנסה להיפתר מהם... זה לא כ"כ נעים לי להיות ליידה אבל אנחנו עדיין חברות
אנונימית
שואל השאלה:
ocd ^^ זה הפרעות כפיתיות, בן אדם שיש לו את זה צריך לחזור על פעולות שוב ושוב עד שיהיו "מושלמות", כמובן שאני לא כלכך מבינה את זה אבל אפשר לבדוק באינטרנט
אנונימית
לא הייתי מפסיקה לדבר על אף אחד מהם.
כינים כן היה מפריע לי, אבל כל עוד הם דואגים לטפל בזה מה אכפת לי..
הכל בסדר רק לגבי הכינים הייתי מנסה להתרחק קצת
כינים- שתטפל בזה
הפרעות אכילה- אני אעזור לה עם זה
חרדות- אני אעזור לה עם זה
בעיות נפשיות- הכל טוב אעזור לה עם זה
אקנה- זה אחלה
שמנה- זה אחלה
בי/לסבית- אני בי אז הכל סבבה
אני בת ולא הייתי מפסיקה לדבר בגלל אף אחד מהדברים פה אבל כן הייתי אומרת/ רומזת לה לטפל בכינים
אם כיף לי איתן אז למה שאני אנתק מהן קשר רק בגלל היותן בנות אדם
רק בי היה מוריד וחזק
1. לא מוריד
2. די כן מוריד
3. כנל
4. לא מוריד
5. כנל
6. שמנה מוריד, שמנמנה לא כלכך
7. לא מוריד
כינים- זה היה מגעיל אבל מן הסתם שהיא הייתה מנקה את זה ואז הכל טוב.
הפרעות אכילה- לא מוריד.
חרדות- לא מוריד, גם לי יש.
בעיות נפשיות- לא מוריד אבל תלוי עד כמה זה ישפיע עליי.
אקנה- זה טיפה מוריד אבל ממש קצת... בתכלס זה משהו שעובר בסוף.
שמנה- יש כאלו שזה כלכך יפה להן למבנה גוף ויש כאלו שלא אבל לרוב אני לא נמשכת לשמנות.
בי- סבבה.

ולא הייתי מפסיקה לדבר איתה בכל אחד מהמקרים אלא אם פגעה בי חזק
אנונימית
אף אחד לא מפריע חוץ מכינים (זה יכול להדביק אותי, רק בגלל זה)

בכל הדברים הנפשיים שציינת (הפרעות אכילה, חרדות., בעיות נפשיות) הייתי רוצה לעזור לה :))

אקנה או שומן בכלל לא מפריע, אותו דבר גם בקשר לבי (חברה לשעבר שלי גם בי)
תשובה אפלטונית:
1. לא, אבל הייתי מבקשת ממנה לעשות טיפול כי לא הייתי רוצה להידבק כשהיא באה לישון אצלי או משהו.
2. לא. הייתי מנסה לעזור לה.
3. לא, לכולנו יש, רק שלא תהפוך את זה לכל האישיות שלה. אותו דבר גם לגבי ההפרעות אכילה.
4. לא. יכול להיות קצת מעצבן לפעמים אבל כל עוד זה לא קיצוני אין בעיה.
5. לא, מה אכפת לי?
6. שוב, מה אכפת לי?
7. רוב החברות שלי בי ואחת לסבית אז לא.
לי יש ocd
זה לא ישנה לי בכלל וזה לא היה מוריד לי
כינים קצת מוריד
לא
זה גם לא בדיוק משנה אם מדובר עוד בחברה טובה (ולא בת זוג שיש גם משיכה וכולי), מבחינתי לפחות.

דברים כמו כינים זה משהו שניתן לטפל בהם, במידה ורוצים.. אם היא לא רוצה לטפל בזה אז מודה שזה לא נעים ומדובר בטיפוח בסיסי והגיינה- וזה היה מרחיק אותי.
כן הייתי מנסה לעזור לה בזה, אבל לא יודעת.. אני מדברת בכלליות על אנשים שלא מעוניינים, ואני הכרתי את המקרה הזה.


שאר הדברים.. ובמיוחד בעניין של הפרעות נפשיות
אז זה משהו שגם אני מתנהלת איתו בעצמי
אני חושבת שאף אחד לא "מושלם", לכולם יש בעיה כלשהי בחיים.. בסופו של דבר.
אני אומרת את זה חלילה לא להקטין ולהמניך את ההתמודדות שלך, אלא להסביר לך שמלבד זה שתדעי שאת באמת לא לבד (ואת מוזמנת גם לדבר איתי בעניין ולפרוק, או בכללי)
גם שתביני שזה לא חריג כמו שיכולים להפוך את זה, את לא "פסיכופתית".
מובן לי לגמרי אנשים שלא יכולים להכיל את זה (לא בקטע של להכביד כמובן, למרות שאני חושבת שאולי הם לא בחסינות מספקת, גם בגלל תקופה קשה אולי, או בגרות מסוימת), ובסופו של דבר אני מאמינה ששום קשר לא צריך להיות בכוח ואם זה מתאים אז זה מתאים.. דברים הם לטובה.

אז לשאלתך..
בין אם אנשים אומרים לך שהיו מתרחקים או לא, אז זה לא משנה ואל תקחי את זה אישית.
מי שמתאים שיהיה איתך אז יהיה, וזה לא ממש משנה מי לא..
הכי חשוב שאת קודם תאהבי להיות עם עצמך ותעריכי את זה.
חוץ מהראשון הכל בסדר מבחינתי
לא מזיז לי בכלל
כן
כי אני צריך בן אדם חזק
וזה גם מאוד מוריד לי בכללי גם שהבן אדם לא מטפל בעצמו
רק כינים ובי היה מוריד לי, השאר לא אכפת לי
^חצקונים
אם היא לסבית או שיש לה כינים אז הייתי קצת מתרחקת ובכל השאר הייתי עוזרת לה ויותר מתקרבת
אנונימית
אענה הפוך
כינים כןכןן חד משמעית מוריד
הפרעות אכילה מוריד
חרדות מוריד
בעיות נפשיות מוריד
אקנה תלוי עד כמה
שמן מאוד מוריד זה לא הטעם שלי פשוט
בי מוריד
אנונימית
אין לי כרגע קראש אבל נגיד שהיה לי חח
כינים - מוריד קצת אבל עדיין אהיה בקטע שלו, פשוט אתרחק
הפרעות אכילה - זה פשוט יבאס אותי כי זאת מחלה נפשית, אז כן זה יוריד אבל שוב, כנראה עדיין אהיה בקטע שלו
חרדות + בעיות נפשיות - לא מוריד , אשתדל לעזור לו כל עוד זה לא בצורה ממש קיצונית
אקנה - לא מוריד בכלל אבל פנים נקיות מעלה
שמן - וואלה מוריד לא אשקר
בי - לא מוריד בכלל אפילו מעלה לי חח
אנונימית
שמעו ביסקסואלים מבחינתי זה מעלה רצח^
אנונימית
אבא שלך גנן?
סתם סתם אני צוחקת חח
אנונימית
להכל
לא
לא
לאאלאלא
לא מפסיקה לדבר איתה אף פעםם!!!
כלום לא חוץ מאולי האחרון ( לא לשפוט)
נחשק בתחת חח
אנונימית
כינים אני כן יגיד להם על זה אבל אני לא יפסיק חברות בגלל זה
הפרעות אכילה אני ינסה לתמוך בהם ולעזור להם אבל אני לא יפסיק חברות
חרדות שלהם הן לא ענייני אבל אני כן ינסה לעזור אם אפשר
בעיות נפשיות גם לא קשור אלי ואני ינסה לעזור
מישהי עם אקנה לא באמת מעניין אותי גם לי אין פנים חלקות
לא מעניין אותי משקל של בן אדם כל עוד טוב לו עם עצמו והוא יכול להיות לחיות חיים ערוכים יותר מ40
אני בי אז מה אכפת לי
אנונימית
כינים איכס שתטפל בזה זה לא בעיה
הפרעות אכילה לא רואה בעיה בזה
חרדות גם אין בעיה
בעיות נפשיות גם לי יש בעיות קשב וריכוז אז אין בעיה
אקנה אפשר לטפל בזה אז לא רואה בעיה בזה
שמנה תלוי כמה שמנה
בי אין לי בעיה
הייתי מתרחקת אם היה לה כינים
בעיות נפשיות זה המון להכיל ואני לא יכולה את זה עליי
כנראה שלא הייתי נקשרת מלכתחילה
אקנה מה פתאום זה לגיטימי לחלוטין יש לכל ילד בגיל ההתבגרות
ושמנה גם מה פתאום
חרדות תלוי מה וכמה כך גם הפרעות אכילה
אנונימית
הדבר היחיד שהיה מפריע לי זה בעיות נפשיות בתור בת זוג
למה הבנים פה חושבים ששמפו עוזר לכינים אני מתהה
קשב וריכוז זו לא הפרעה נפשית
Y0
מוריד אקנה וממש שמנה
אנונימי
כינים - סורי די מוריד (כאילו שיעשה טיפול מה הביג דיל)
חרדות - הגיוני רצח במיוחד במצב הזה
בעיות נפשיות - תלוי כמה חמורות וכמה הן משפיעות
אקנה - טיפ טיפה מוריד אבל גם בזה אפשר לטפל.
מלא/ה - לא מוריד, והאמת שלבנות זה אפילו מעלה במידה מסוימת
בי/לסבית - לא מוריד גם אני
גבר שמן
כינים, השמנה, אקנה אליו דברים שעוברים. שלא מפריעים לי או לנו בחברות..
וגם בי לא מפריע לי..
לגבי הפרעות אכילה, חרדות, בעיות נפשיות התשובה קצת מורכבת..
תראי אם זה לא מפריע לנו בחברות אין אם זה בעיה, אבל יש לבעיות נפשיות גם כל מני השפעות..
נגיד אם היא לא יכולה לתמוך בי ורק אני צריכה כל הזמן לתת לתת.. זה הייתי מתרחקת..
אבל אם זה לא פוגע בי אז למה לי להתרחק