5 תשובות
אין עם מי לדבר שם. חבל על המאמץ
יש בטלגרם מפוצץ
חבל על המאמץ שלך, הם בורים ולא מודעים לכלום.
אם זה פוסט שמלכתחילה תומך בפלסטין אתם סתם מקפיצים אותו כי יש לו מלא תגובות.

לגבי השאלה - יש בלי סוף סרטונים בטלגרם, אתה יכול לקחת משם.
יש בטלגרם מלאא סרטונים (אבל אני אומרת מראש הם לא מצונזרים) 3>
אבל לא שווה לך לבזבז זמן על התומך טרור הזה...
תגיד לו שאפילו חמאס בעצמם פירסמו סרטונים ותמונות
אנונימי