4 תשובות
אתה תרד במשקל אם תהיה בגרעון קלורי משמע להוציא יותר ממה שאתה מכניס, אז כן אבל מניחה שזה יעזור יותר מסתם לשבת
שואל השאלה:
אני רוצה לרדת 20 קילו בלי מכון כושר
אז אני עושה אימוני בית ומשנה תזונה
מה זה גרעון קלורי?
אנונימי
להוציא יותר ממה שאתה מכניס
קודם כל אפשר לרדת קילו בחודש בלי לעשות בכלל ספורט אם אתה אוכל פחות כמויות
אם תעשה חצי שעה/ שעה ספורט ביום זה בכלל מעולה
ולאכול בריא ולהוריש מתוקים וכו זה גם עוזר
אם אתה רוצה להוריד כמה שיותר מהר אז תצטרך להוריד כמויות, להתאמן שעה כל יום בערך ולאכול אוכל בריא כמעט בלי סוכר ופחמימות ואז תוריד איזה 3/5 בחודש אם תשמור על זה
דבר איתי בפרטי אני אנסה לעזור