8 תשובות
אין סיבה שתעשי את זה
כן אל תעשי את זה את פשוט תפגעי בעצמך
אני מבינה אותך ממש אני גם רוצה
אני מקווה שיעשו את התאריך העברי שהיה ביום ראשון יום זיכרון לטבח בדרום
אנונימית
כמו שאמרו אל תעשי את זה אני מבינה אותך ממש אבל אל תצומי
הכוונה שלך טובה אבל תצא מזה תוצאה גרועה לגוף שלך. תעזרי כמה שאת יכולה, זה יהיה טוב יותר 3>
נראה לי יותר יעזור שתאמרי תהילים ותתנדבי כשיש לך כוח
עושים יום אחד יומיים זה קשה לגוף