4 תשובות
הם תמיד מאיימים ואז מתחרבנים בסוף
יש להם נטייה להגזים באיומים, לפעמים הם מבצעים אבל כשהם מבצעים זה חצי ממה שהם אמרו
יש להם נטייה להגזים באיומים, לפעמים הם מבצעים אבל כשהם מבצעים זה חצי ממה שהם אמרו
בורא עולם יודע
יחלקו לנו כנאפה חינם וכל הערבושים יהיו עבדים שלנו
לדעתי לא יהיה כלום
הם כל הזמן מאיימים ואומרים ובסוף לא עושים כלום
אם בכלל ישארו כאלה עם ההתקפה שצהל עושים להם כרגע
הם כל הזמן מאיימים ואומרים ובסוף לא עושים כלום
אם בכלל ישארו כאלה עם ההתקפה שצהל עושים להם כרגע
באותו הנושא: