9 תשובות
רק שתדעו שבנות נקשרות מהר אז צריך להיזהר עם זה, ויכולתה פשוט להגיד שזה לא מתאים ונגמר הסיפור
אנונימית
יצאת לא בסדר..
גם אם זה לשבוע לא הייתה צריך להתנהג ככה
הייתה צריך להגיד שאתה לא רוצה את הקשר הזה
גם אם זה לשבוע לא הייתה צריך להתנהג ככה
הייתה צריך להגיד שאתה לא רוצה את הקשר הזה
היית צריך לסיים איתה את הקשר יפה ולומר לה
כי נשמע שהיא נפגעה
אבל פשוט תכתוב לה עכשיו שאתה מתנצל אבל אתה רוצה לסיים את הקשר
למרות שזה רק שבוע
כי נשמע שהיא נפגעה
אבל פשוט תכתוב לה עכשיו שאתה מתנצל אבל אתה רוצה לסיים את הקשר
למרות שזה רק שבוע
ואיי תקשיב
מצד שני אני מבינה אותך ושאתה לא רוצה להיפגע והכל בסדר אבל מצד שני היא קצת מסכנה
השאלה היא אם הדגלים היו ממש דגלים או שזה סתם מוריד לך
וגם נראלי היית צריך לספר לה על הקטע הזה
אבל פשוט אני חושבת שהיית צריך לתת לזה כמה שבועות בשביל לבדוק את העניין
מצד שני אני מבינה אותך ושאתה לא רוצה להיפגע והכל בסדר אבל מצד שני היא קצת מסכנה
השאלה היא אם הדגלים היו ממש דגלים או שזה סתם מוריד לך
וגם נראלי היית צריך לספר לה על הקטע הזה
אבל פשוט אני חושבת שהיית צריך לתת לזה כמה שבועות בשביל לבדוק את העניין
שואל השאלה:
גם הרגשתי שהיא שיתפה אותי במלא אז לא היה לי נעים לנתק איתה קשר אבל גם לא רציתי להגיד לה את זה כי היא הייתה חושבת שמשהו אצלה לא תקין,
ולגבי הדגלים זה לא היה ממש דגלים פשוט קצת מוריד בעיקרון ממש התחברתי לאופי שלה אבל גם ידעתי שאני לא מוכן למערכת יחסים כרגע וגם לא רציתי להיקשר רצח למישהי ואז לאבד אותה ולהיות במצב יותר גרוע ממה שאני עכשיו אז חשבתי שיהיה הכי טוב פשוט לעזוב את זה כי זה עדיף לשני הצדדים
גם הרגשתי שהיא שיתפה אותי במלא אז לא היה לי נעים לנתק איתה קשר אבל גם לא רציתי להגיד לה את זה כי היא הייתה חושבת שמשהו אצלה לא תקין,
ולגבי הדגלים זה לא היה ממש דגלים פשוט קצת מוריד בעיקרון ממש התחברתי לאופי שלה אבל גם ידעתי שאני לא מוכן למערכת יחסים כרגע וגם לא רציתי להיקשר רצח למישהי ואז לאבד אותה ולהיות במצב יותר גרוע ממה שאני עכשיו אז חשבתי שיהיה הכי טוב פשוט לעזוב את זה כי זה עדיף לשני הצדדים
אנונימי
לא היית אמור לנתק איתה ככה פתאום. לפחות היית מסביר לה למה עשית את זה. אם היא כל כך נפתחה אליך, כנראה היא סמכה עליך. כדאי לך להסביר לה למה עשית אתזה
אתה מרגיש שהיא יותר מידי הציפה אותך בדברים האישיים שלה?
אנונימית
אני חושבת שהיית צריך לדבר איתה לפני שהורדת עוקב, היית צריך להסביר את עצמך ולא ללכת ככה באמצע היום. אבל לומדים מטעויות לפעם הבאה. מקווה שיהיה בסדר ואם אתה צריך משהו אני פה :)
זה מעליב ממש ולא מכבד לעשות ככה (בכללי יש אנשים שלוקחים ממש קשה דברים כאלו).
אני חושבת שהיית צריך להסביר לפני שניתקת
בבקשה אל תעשה את זה פעם הבאה.
אני חושבת שהיית צריך להסביר לפני שניתקת
בבקשה אל תעשה את זה פעם הבאה.