37 תשובות
שבוע שבועיים לדעתי
חודש. בעזרת השם כמה שיותר מהר
^רק אם המדינות הערביות יתערבו, אבל אני לא חושבת זה יהיה ממש מטומטם מצידם.
מה מלחמת עולם הגזמתם זה מלחמה בין חמאס לישראל, סיכסוך שנמשך הרבה מאןד שנים שיפתר עכשיו. אין שום קשר למלחמת עולפ.
מתי שהיא תגמר
תתפללו כולם שכמה שיותר מהר
אם חיזבאללה יכנס אז 4-3 חודשים אבל אם לא אז חודש וחצי חודשיים
עוד... 5 דקות ביידן יבין שביבי מושך את זה טיפה יותר מידי ויפוצץ אותם
חודש בערך. אבל לא רע כמו שהיה בהתחלה
צריך להתפלל שכמה שיותר מהר!
היא תיגמר מתי שה' יחליט לא לפני
שם מקורי ומצחיק
תעוררי כבר במקום לחשוב שזו מלחמה רגילה.
זה לא רק בין חמאס לישראל, ארה"ב גם מתערבים ועוד מדינות ערב. להכחיש לא יעזור לך, זה לא "סכסוך" רגיל, זו מלחמה. מאות נרצחים ופצועים, זה לא דבר רגיל, וכן זה מוגזם, אין מה לעשות - זאת המציאות.
בוא נגיד ככה, אם ישראל תשטח את עזה רוב הסיכויים שתיפתח מלחמת עולם שלישית.
תעוררי כבר במקום לחשוב שזו מלחמה רגילה.
זה לא רק בין חמאס לישראל, ארה"ב גם מתערבים ועוד מדינות ערב. להכחיש לא יעזור לך, זה לא "סכסוך" רגיל, זו מלחמה. מאות נרצחים ופצועים, זה לא דבר רגיל, וכן זה מוגזם, אין מה לעשות - זאת המציאות.
בוא נגיד ככה, אם ישראל תשטח את עזה רוב הסיכויים שתיפתח מלחמת עולם שלישית.
אנונימית
^זה רחוק ממלחמת עולם שלישית
אנונימי
חצי שנה ויותר
יא סטאן טוויס גם אני
אני חושבת שהיא תגמר תוך כמה שבועות
אני חושבת שהיא תגמר תוך כמה שבועות
כמה שבועות לדעתי אלא אם כן יצטרפו מדינות מסביב ונפתח מלחמת עולם שלישית
בחנוכה. בחנוכה המשיח יגיע בע"ה ובפסח תחיית המתים בע"ה
מה מלחמת עולם תגידו לי
גם אוקראינה במלחמה הרבה יותר גדולה זה הפך למלחמת עולם?
לדעתי חודש מקסימום חודשיים
אנחנו עם חזק ונעבור את זה תהיו אופטימים3>
גם אוקראינה במלחמה הרבה יותר גדולה זה הפך למלחמת עולם?
לדעתי חודש מקסימום חודשיים
אנחנו עם חזק ונעבור את זה תהיו אופטימים3>
לפי דעתי שבוע, אבל נקווה שכמה שיותר מהר
הכי קצת זמן-שבועיים
אני מקווה שבקרוב
יקח כמה חודשים למחוק את עזה ואת שלטון החמאס לפחות
לדעתי המצב מתחיל להירגע טיפה אז לא הרבה זמן
חודש חודשיים
אבל יהיה בסדר❤
אבל יהיה בסדר❤
אני ממש מקווה שמהר
מאמינה בין שבוע לחודש ואמן שלא יותר
מאמינה בין שבוע לחודש ואמן שלא יותר
לדעתי עניין של שבוע שבועיים ונחזור לשגרה יחסית
יש סימנים שזה מלחמת עולם..
בואו
לדעתי כמה חודשים
בואו
לדעתי כמה חודשים
מקווה שבקרוב כי יש לי צו ראשון עוד חודש ודי בא לי לגמור עם זה
אנשים, אמריקה לא הגיע אף פעם לעזור במלחמות ישראל, זאת מלחמה בין ישראל לפלסטין, אבל זאת בעצם גם מלחמה של אמריקה נגד איראן, זה רציני מאוד, דבר כזה מעולם לא היה במדינת ישראל, אלו זוועות שהיו רק בשואה. זאת לא מלחמה שהייתה לנו בעבר ושום דבר שקורה עכשיו לא היה אף פעם בהיסטוריה של מדינת ישראל.
בעזרת השם חודש. כמה שיותר מהר יותר טוב.
אמן שעד שבוע הבא זה יגמר אבל תכלס זה יכול לקחת גם חודשים
מקווה ומתפללת שבקרוב ^אף פעם לא באמת יהיה שקט מדינת ישראל מוקפת במדינות ערב ששונאים אותנו לבנון מהצפון מצרים (ביחסי אהבה שנאה איבדתי אותם) מגבול אחר . אבל אנחנו מדינה חזקה ונעבור הכל
להגיד לך את האמת אני חושבת שזו תיהיה הארוכה אבל שווה את זה יהיה שנים של שקט מהם. בתקווה שהמדינה תעשה לזה סוף לחמאס ולכל אירגון כזה. ואז יהיה לכולם חיים שקטים וכמה שיותר מהר
תקראו את זה
.
.
קישורים מצורפים:
אולי ב17
כמה שבועות כל עוד שאר המדינות הערביות לא יתערבו
באותו הנושא: