7 תשובות
זה אחלה לגמרי
זה בסדר
שואל השאלה:
אמרו שזה לא טוב בכלל ושזה עלול לעשות לי משהו
אבל כבר הזמנתי וזה איכותי בטירוף אז אני לא יודעת
אמרו שזה לא טוב בכלל ושזה עלול לעשות לי משהו
אבל כבר הזמנתי וזה איכותי בטירוף אז אני לא יודעת
אנונימית
לא יש אחלה איפור
של שיגלאם הכי בטוח
של שיגלאם הכי בטוח
אנונימית
שואל השאלה:
כןכן התכוונתי לזה
כןכן התכוונתי לזה
אנונימית
אם העור שלך רגיש או אקנה פרון לא הייתי ממליצה..
שואל השאלה:
אין לי אקנה ויש לי עור די חלק,
אני לא רוצה לקנות משם הרבה חוץ מסומק וקונסילר ובגלל זה אני שואלת אם זה יזיק
אין לי אקנה ויש לי עור די חלק,
אני לא רוצה לקנות משם הרבה חוץ מסומק וקונסילר ובגלל זה אני שואלת אם זה יזיק
אנונימית
באותו הנושא: