12 תשובות
מה סוף סוף
סוף סוף?
זה לא דבר שצריך לקוות לו ולחכות לו
יש אנשים בדרום שרק מתחננים שלא תהיה עוד אזעקה
מה סוףסוף זה לא משהו משמח .
מה סוף סוף אמאלה
שואל השאלה:
תאמיני לי שחיכיתי לזה אני יודע שזה מפגר אבל מכל הערים במלחמה הזאת שהיו בהן אזעקות אשדוד קיבלה הכי פחות
אנונימי
חיים מה אנחנו בתחרות
יש לך בעיה
באמת
תטפל בעצמך
אנונימית
סוף סוף? חחח אתמול הייתה אזעקה בחיפה ובסביבה חשבתי הלב שלי יוצא לטייל מרוב חרדה.
תקווה שזה אף פעם לא יהיה סוף סוף.
שואל השאלה:
אולי זה בגלל השיגעון בבית פשוט בהתחלה של המלחמה עד אתמול לא רציתי אזעקות ועכשיו כן
אנונימי
שתוק שתוק קיבלנו איזה 70 טילים כבר
שואל השאלה:
בטח^
אנונימי
תאמת שהשקט כבר התחיל להפחיד ולחרפן ,אבל אני מעדיפה את השקט על פני האזעקות והנפילות