5 תשובות
יש כבר חזית מהצפון. אבל אנחנו נמצאים בכוננות מאוד גבוהה יהיה בסדר.
אנונימית
היו כבר עניינים גם עם חיזבאללה וגם עם סוריה
לפי דעתי הולך להיות גם בצפון באלגן
וחיזבאללה הרבה יותר גרועים מחמאס
וחיזבאללה הרבה יותר גרועים מחמאס
יש סיכוי ואני מהצפון
אבל יש לנו את ארצות הברית שזה פלוס מטורף!
אבל יש לנו את ארצות הברית שזה פלוס מטורף!
יש כבר..
באותו הנושא: