6 תשובות
^ כן, איראן משתפת פעולה עם רוסיה
האינטרס הראשי הוא שאם המצב פה יסלים מאוד (התרחיש הגרוע ביותר) ואיראן תתערב במלחמה, איראן אולי תכבוש אותנו (שאנחנו המדינה שהכי מתנגדת אליה במזרח התיכון), ואז זה ייתן לה את האישור שהיא יכולה לנצח ולכבוש מדינות ואז היא יכולה להחליט לכבוש עוד מדינות במזרח התיכון ויכולה לפרוץ מלחמת עולם, אז ארצות הברית רוצה למנוע ממנה לעשות את זה מההתחלה.


בנוסף - יכול להיות שמה שאמא שלך התכוונה אליו הוא שישראל היא הנציגה של ארצות הברית במזרח התיכון, והיא צריכה אותנו כדי שתהיה לה שליטה מסוימת גם כאן.
שואל השאלה:
^ תודה
אנונימית
אנחנו החברים הכי טובים של ארה"ב ואם הם לא יעזרו לנו יהיה מלחמת עולם והם לא רוצים את זה
שואל השאלה:
^^הם גם נגד איראן?
אנונימית
שליטה במזרח התיכון וחזית נוספת מול איראן