3 תשובות
וואלה תכלס גם בממד אי אפשר להתחבא כי הם שורפים את הבית זורקים רימונים והם גם יורים עם טילי rpg ככה שגם אם תנסה להתחבא במקלט תקבל טיל rpg והם ישרפו אותך בחיים
אנונימי
עדין צריך לנסות מה שאפשר צריך להלחם ולא פשוט להשאר דלת פתוחה ולהקל על המחבל גם היו כמה בתים שיהיה להם מזל ודלגו על הבית שלהם
צריך לנעול את המקלט ואם יש ואפשר לקחת נשק למקלט
וזאת רק דעתי אבל לדעתי עדיף להשרף בחיים במקלט(הרבה פעמים בשרפה מתים קודם מהשאיפת עשן ולא נשרפים בחיים)
זה עדיף מאשר להחטף לעבור עינוים להאנס שירו בהם ולעבור עוד מלא דברים מזעזעים שלא יכתוב פה
אנונימית
שואל השאלה:
תכלס נכון
אנונימית