9 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא יכולה לעשות את זה כי אני ביום יום בבית ספר וכו.. אני מרגישה כמו היצור הכי מכוער בעולם בלי איפור
אנונימית
תתגברי מה זה אמור להיות כותבים לך לא להיות בשמש
Hlo
שואל השאלה:
אבל הבעיה זה שאני מחכה לזה עד גיל 16
אנונימית
מחכה למה
Hlo
תשדלי שלא להיות בשמש
עוד מעט חורף אין לך מה לדאוג כל יום מעונן כמעט
אל תהיי בשמש
שואל השאלה:
לניתוחים אף אוזניים וקו לסת
אנונימית
אז לכי עם איפור