5 תשובות
גל בוגדת בעם שלה בשביל לצאת טוב בעולם!
אני גאה באופירה שיש לה את האומץ לפתוח את הפה ולהגיד את מה שכולנו חושבים!
אני גאה באופירה שיש לה את האומץ לפתוח את הפה ולהגיד את מה שכולנו חושבים!
אנונימית
^תהיו בריאים על מה אתם עצבנים עליה שהיא אמרה שאזרחים חפים מפשע לא אמורים למות
היא הביעה את תמיכתה כבר שהיא בעד ישראל וחמאס ארגון טרור רשע
אנשים חיים בסרט שגל השגרירה שלנו או משהו אז אופירה הכתבת קראה לגל להתחיל לדבר על המצב ולהשפיע
אמרה שלא מגיע לפלסטינים חפים מפשע למות ואופירה התעצבנה
באותו הנושא: