6 תשובות
85 בכל המבחנים
בין 0 ל4000, יותר מזה זה הגזמה, או שהיא עובדת יותר מדי או שהמעסיקים/משלמים מפנקים אותה )שזה לא בריא)
גם 0 הכנסות הן בסדר לתלמידה, זה הזמן שלך להתרכז בלימודים ובחיים שלך כצעירה, את הזמן הפנוי שיש לך עכשיו לא יהיה לך בחיי הבוגרים אחרכך, אז עדיף שיהיה פחות כסף אבל יותר מהזמן הזה
אנונימית
תלוי במה העבודה וכמה שעות היא עושה
שואל השאלה:
בייביסיטר 30 לשעה
אנונימית