6 תשובות
סרינה חברה טובה
אנונימית
בלייר, סרינה כזאת מעצבנת
כמובן שבלייר. המלכה הבלתי מעורערת
היא מנצחת את כולם ליטרלי
המלכה...
בלייר , עם כמה שהיא רעה לאנשים היא תמיד שם בשביל מי שבאמת חשוב לה ולא צבועה סרינה ממש ההפך כל הסדרה רק פוגעת במי שחשוב לה ולא לימדו אותה דברים בסיסים שלא עושים היא הייתה פעמים עם השני בני זוג שונים של בלייר בזמן שבלייר עדיין הייתה בזוגיות איתם לא אכפת לה מאף אחד חוץ מעצמה והמוניטין שלה
בלייר כמובן
סרינה מעצבנת היא עושה דברים מגעילים ואז מיתממת ותמיד הייתה חברה גרועה יותר
^בול