5 תשובות
אני מתפללת כל כך שלא
אנונימית
נקווה שלא אבל גם אם זה יקרה
אני מאמינה שננצח! יש לנו צבא חזק ברמות, יש לנו את ה' ויש לנו את הגב של ארצות הברית!!
אני מאמינה שננצח! יש לנו צבא חזק ברמות, יש לנו את ה' ויש לנו את הגב של ארצות הברית!!
אנונימית
מתפלל שלא והיה טוב בעזרת הבורא
מקווה שלא
לצערי הצבא של איראן גם חזק ומאורגן יותר מהחמאס.
אנונימית
באותו הנושא: