9 תשובות
אני לא חושב
מה הקשר
שואל השאלה:
כי אני לא בנוייה לזה, אני לא מוכנה שחבר שלי ימות בשטח זה לא מה שסיכמנו
כי אני לא בנוייה לזה, אני לא מוכנה שחבר שלי ימות בשטח זה לא מה שסיכמנו
אנונימית
"זה לא מה שסיכמנו"
המדינה קוראת לו. אם הוא רוצה את לא יכולה לכבול אותו באזיקים.
המדינה קוראת לו. אם הוא רוצה את לא יכולה לכבול אותו באזיקים.
אנונימית
חברים אני חושבת שזה סכ הגיוני, אני אישית לא הייתי עושה את זה, אבל אם היא לר בנויה נפשית באמת לדאגות וחרדות מזה זה לגמרי הגיוני.
תשמעי שלא משנה לאיזה תפקיד בצבא הוא יילך בנות יחזרו אחריו ולגבי הפחד את צריכה לשאול את עצמך אם הוא שווה את זה זה אם הוא כן אז את סתם נפרדת ממנו על עצם מי שהוא ומוותרת על זוגיות שיכולה להמשיך לשנים
אנונימית
תקשיבי מובן שאת פוחדת שהוא ימות אבל למה שתיפרדי ממנו בגלל זה זו החלטה שלו ואת צריכה לתמוך בה בתור בת הזוג שלו
אנונימית
שואל השאלה:
אני פוחדת שהוא ימות
אני פוחדת שהוא ימות
אנונימית
מבינה את הפחד אבל שוב השאלה היא האם הוא שווה את זה האם את באמת מתכווננת להיפרד ממנו על מי שהוא? והאם הוא שווה את הסבל והחרדה שלך?
תשמעי שגם אני הייתי נחרדת אם הייתי עומדת במצב כמו שלך אבל בסופו של דבר את לא יכולה להשפיע עליו את יכולה להשפיע רק על עצמך וכרגע את צריכה לשאול את עצמך
"האם אני אוהבת אותו מספיק שאני עושה את הבחירה הזאת בשביל הבריאות הנפשית שלי או שאני עושה את הבחירה הזאת בישבילו ומסכנת את הבריאות הנפשית שלי?"
תשמעי שגם אני הייתי נחרדת אם הייתי עומדת במצב כמו שלך אבל בסופו של דבר את לא יכולה להשפיע עליו את יכולה להשפיע רק על עצמך וכרגע את צריכה לשאול את עצמך
"האם אני אוהבת אותו מספיק שאני עושה את הבחירה הזאת בשביל הבריאות הנפשית שלי או שאני עושה את הבחירה הזאת בישבילו ומסכנת את הבריאות הנפשית שלי?"
אנונימית
באותו הנושא: