7 תשובות
שנה שנה וחצי גם שזה יקרה אף אחד לא ירצה לגור שם זה לחזור לטראומה
שנה וחצי-שנתיים
שנים, ויצטרכו לעשות שם הכל בחינם (מים,חשמל,מעמ) כדי ליישב שם שוב, וגם אז יהיה קשה
זה לשים חיים ביד האויב
זה לשים חיים ביד האויב
שנים
שואל השאלה:
יקח לדעתי שנה ולצערי לא ירצו לחזור לשם אבל אין עוד מקום בארץ מסכנים הם יהיו חייבים
יקח לדעתי שנה ולצערי לא ירצו לחזור לשם אבל אין עוד מקום בארץ מסכנים הם יהיו חייבים
יקח זמן במיוחד גם נפשית אבל אני בטוח שעם ישראל יעזור להם
שנה מבחינת מגורים וכזה
באותו הנושא: