7 תשובות
כן
כן
ואללה כן
השיר הכי טוב שלהם חסרי טעם
אנונימית
מה זה לאא
זה השיר הכי אייקוניי
לא, בהוימיאן ראפסודי פרוקנפקס
הוא לא גרוע אבל לא הכי טוב