7 תשובות
כן
כן
ואללה כן
השיר הכי טוב שלהם חסרי טעם
אנונימית
מה זה לאא
זה השיר הכי אייקוניי
זה השיר הכי אייקוניי
לא, בהוימיאן ראפסודי פרוקנפקס
הוא לא גרוע אבל לא הכי טוב
באותו הנושא: