אתם חושבים שזה בסדר שעושים לנו זומים ושולחים לנו עבודות לבית להגשה?
אמרו שמתחילים משבוע הבא, אבל אנחנו התחלנן כבר אתמול ללמוד בזומים וכאילו אני מבינה שצריך לחזור לנסות לשגרה אבל גם זה ממש קשה לשבת וללמוד שבחוץ מלחמה וגם אמרו שמיום ראשון מתחילים אז למה שולחים לנו עבודות??