6 תשובות
זה דפוק אבל אני יכולה לנסות להבין את האסטרטגיה מאחורי זה, מעניקים להם עזרה רפואית כדי שיחיו בשביל החילופי שבויים
זה דפוק ממש, פשוט הזיה
תכירו אתם בישראל
לא הגיוני ובהחלט דפוק
הם צריכים למות מהפצעים שלהם