5 תשובות
זה לא בגלל האוטיזם
אנונימית
אחת החברות הטובות שלי עם תסמינים של על הספקטרום והיא קיבלה 698, ובאופן כללי אוטיזם לא משפיע לרעה על אינטיליגנציה
אנונימית
430 זה לא ציון טוב, הוא מתחת לממוצע, אבל יש הרבה אנשים שמקבלים אותו כל שנה ותמיד אפשר לעשות שוב ולשפר
אנונימית
אבל שלא תאשים את עצמה
אנונימית
זה לא קשור לאוטיזם ככל הנראה, אוטיזם לא אמור להשפיע על היכולות האינטלקטואליות. מה שכן, יכול להיות שתנאי הבחינה הפריעו לה או משהו בסגנון ובמקרה הזה יכולות להיות לה הקלות. מעבר לזה, זה עניין של ללמוד יותר, לא של האוטיזם עד כמה שאני מבינה (יש לקחת בחשבון שאני כמו כולנו פה לא אשת מקצוע ולא מבינה בתחום באופן רשמי)
באותו הנושא: