10 תשובות
היו מלא דבריםש הצביעו על זה, גם אנשים שמבינים בקטעים האלה אמרו שהבטחון לא טוב כמו שאנחנו חושבים ושהולך להיות בלאגן וגם כמה ימים לפני התקיפה היה בטלוויזיה המצרית מישהו שאמר שחמאס הולך בימים הקרובים להיכנס ממש לישראל ןכוחם התעלמו
בגלל ההפתעה ושלא היינו מוכנים
מפתיעים ביום שישראל יותר חלשים מהרגיל, מחדש מודיעיני, היה מלא דברים שהצביעו שזה הולך לקרות ובשני המקרים התעלמו.
התכוונתי עכשיו תקפו בשבת אז בכיפור.
התכוונתי עכשיו תקפו בשבת אז בכיפור.
זה קרה באותו התאריך בערך
אנונימית
^^זה לא פייק ניוז, גם בארצות הברית וגם במצרים אומרים שהייתה הודעה
אי אפשר להאמין לממשלה שלנו
אי אפשר להאמין לממשלה שלנו
^לא סגור על זה שזה נכון ואם כן אז אשמח שתגידי איפה קראת או שמעת על זה כי קשה לי להאמין שביבי היה יוצא בהצהרה כזאת שלוש פעמים או פעמיים לא זוכר כמה פעמים הוא אמר את זה אם זה ידוע שזה לא נכון
את יכולה לא לאהוב אותו אבל הוא לא מטומטם ואם מצרים וארהב אמרו שכן הוא לא היה אומר אחרת
וגם את לא יכולה להיות בטוחה כי אנחנו לא במשרד הביטחון ולא יודעים אם הייתה הזהרה או אם לא היה והם סתם אומרים את זה כדי לבקר את הממשלה
כרגע המצב הוא שמכחישים את זה
את יכולה לא לאהוב אותו אבל הוא לא מטומטם ואם מצרים וארהב אמרו שכן הוא לא היה אומר אחרת
וגם את לא יכולה להיות בטוחה כי אנחנו לא במשרד הביטחון ולא יודעים אם הייתה הזהרה או אם לא היה והם סתם אומרים את זה כדי לבקר את הממשלה
כרגע המצב הוא שמכחישים את זה
אנונימי
מעניין לא ראיתי את זה
אנונימי
כבר הכחישו שלא היה הודעה מהצד המצרי ושזה פייק ניוז^^
אנונימי
אה כן? זה היה ברדיו אז חשבתי לח
^ראיתי בחדשות נאום של מזכיר המדינה האמריקאי שאמר שהייתה אזהרה
וגם בישראל יש כל מיני גורמים שאומרים שכן הזהירו ולא התייחסו לזה ממש, תראה בקישור
וגם בישראל יש כל מיני גורמים שאומרים שכן הזהירו ולא התייחסו לזה ממש, תראה בקישור
באותו הנושא: