5 תשובות
כן, שנה וחצי, אף אחד לא מוביל.
אנונימי
שואל השאלה:
דאמ שנה וחצי רוסיה לא אמורה להיות חזקה ולנצח אותם בשניה?
דאמ שנה וחצי רוסיה לא אמורה להיות חזקה ולנצח אותם בשניה?
אנונימי
^רוסיה היא המדינה הכי גדולה בעולם ויש לה עוד מלא גבולות עם מדינות אחרות, לקחת משם את כל החיילים ולהציב באוקראינה זה לא יהיה חכם כי אז הגבולות יהיו פרוצות למדינות אחרות לתקוף.
צריך לחשוב כדי לנהל מלחמה.
צריך לחשוב כדי לנהל מלחמה.
אנונימי
הייתי בטוחה רוסיה יגמרו אותם תוך שבועיים אבל מסתבר שלו
אני חשבתי שזהו לאוקראינה ושלא יהיה דבר כזה אוקראינה עוד חודש אבל הפתיעו ממש
באותו הנושא: