6 תשובות
אמאלה זה בול בול בול אמאלהה
יש בתים כאלה ואם אתה יכול מומלץ לשטוף את הסכום והצלחת שנשתמשת בה כי זה לוקח 5-10 שניות וזה יעזור לה.
היינו עושים ככה תקופה אבל יש כאלה שלא מצליחים לעשות את זה. במקום לשתוף רק סירים היו גם כלים רגילים ואז כל השיטה הולכת. אבל אם אפשר זה מאוד מקל על הכמות.
היינו עושים ככה תקופה אבל יש כאלה שלא מצליחים לעשות את זה. במקום לשתוף רק סירים היו גם כלים רגילים ואז כל השיטה הולכת. אבל אם אפשר זה מאוד מקל על הכמות.
זה בול אמא ואבא שלי, אבל אבא שלי קצת נחמד יותר. אמא שלי במצבים כאלה חיה רעה
תראי.. בכללי לא משנה מה תעשי לאמהות שלנו תמיד יש הרגשה שאנחנו לא עושים כלוםם
בכל מקרה תנסי כשאת גומרת לאכול להעביר וויש על הצלחת וכזה.. הכי בקטנה
איי גם עושה מדיח פעם ביום אבל זה באמת כי אני חייבת אם את לא צריכה אל תגרמי להם לבקש ממך..
קיצר פשוט תשתדלי קצת יותר
בהצלחה <3
בכל מקרה תנסי כשאת גומרת לאכול להעביר וויש על הצלחת וכזה.. הכי בקטנה
איי גם עושה מדיח פעם ביום אבל זה באמת כי אני חייבת אם את לא צריכה אל תגרמי להם לבקש ממך..
קיצר פשוט תשתדלי קצת יותר
בהצלחה <3
וואי גם אמא שלי כזאת כל היום צועקת שאנחנו פרזיטים ולא עושים כלום בבית אבל כשאנחנו מבקשים לעזור היא לא נותנת לנו ואומרת לנו ללכת לשכב בספה
הורים לכו תבינו אותם
באותו הנושא: