14 תשובות
שואל השאלה:
אה באמת
אנונימית
זה מעולה
נשים גבוהות זה יפייפה
זה יותר גבוהה ממוצע


הממוצע זה 162
גם אני ואני בינואר בת 13
אנונימית
זה מהמם לבת זה ממוצע
וזה גם הגובה שלי אז נקודות בונוס
אני 18 ואני 1.63 (:
מה הבעיה
אני 14 ואני 1.59 :'(
אנונימית
הלוואי עליי את ממש גבוהה
זה החוסר ביטחון שלה שהיא גבוהה^
אנונימית
^אה אופס חשבתי שהיא מפחדת להפסיק לגבוהה
בנות גבוהות זה אחד היפיםם
ואני בטוחה שאת מהממת אל תהי חסרת ביטחון על הגובה שלך את מושלמת
אממ אני 14 ואני 1.53 אז תאמיני לי שאת בסדר
באותו הנושא: