17 תשובות
שואל השאלה:
כאילו חפרתי לו וזה פרקתי לו ואז הוא שלח לי תמונה חדפ כזאת שלו . מה אני אמורה להגיב?
כאילו חפרתי לו וזה פרקתי לו ואז הוא שלח לי תמונה חדפ כזאת שלו . מה אני אמורה להגיב?
אנונימית
כן, למה לא?
תלוי
אם זה מנחמדות ואת מעודדות אותו ואת לא רוצה אותו בשום צורה ולא אומרת את זה בקטע פלרטטני אז כן, אבל אם הוא הטעם שלך אז לא
אם זה מנחמדות ואת מעודדות אותו ואת לא רוצה אותו בשום צורה ולא אומרת את זה בקטע פלרטטני אז כן, אבל אם הוא הטעם שלך אז לא
אנונימית
תגיבי לו נייס
זה יכול לגרום לו שאת מתחילה איתו.
מוזר שאת פורקת לו בכלל לדעתי
שואל השאלה:
אני לא רוצה אותו מן הסתם אבל הוא כן נראה טוב ואני לא יודעת מה אני אמורה להגיב
אני לא רוצה אותו מן הסתם אבל הוא כן נראה טוב ואני לא יודעת מה אני אמורה להגיב
אנונימית
שואל השאלה:
אין משהו אחר להגיב עליו זה ליטרלי רק הפנים שלו
אין משהו אחר להגיב עליו זה ליטרלי רק הפנים שלו
אנונימית
שואל השאלה:
הוא יודע שיש לי חבר פרקתי לו על חבר שלי. וגם כתבתי לו שאני נאמנה
הוא יודע שיש לי חבר פרקתי לו על חבר שלי. וגם כתבתי לו שאני נאמנה
אנונימית
אז למה הוא שולח את זה בכלל
שואל השאלה:
לא יודעת אבל זה גם רק תמונה בתכלס
לא יודעת אבל זה גם רק תמונה בתכלס
אנונימית
לא
פחות
תלוי כמה אבל בכללי כן
כן, אבל יש גבול.
נגיד יש לי חברים שהם בזוגיות אז הם התייעצו איתי על דברים לקנות לבת זוג ושלחו לי תמונות ותמיד אמרתי שהם זוג יפה והם חמודים רצח וזה.
או אם נגיד מישהו נראה שמח אז אני אומרת לו שהוא נראה ממש קורן ושמח ושזה יפה לו ככה
או אם בקטע של תמיכה ולציין בהם את התכונות הטובות שלהם אז אין בעיה הכי בכיף.
איפה זה עובר את הגבול?
להחמיא לבן אדם בזה שאומרים לו למה נמשכים אליו
נגיד יש לי חברים שהם בזוגיות אז הם התייעצו איתי על דברים לקנות לבת זוג ושלחו לי תמונות ותמיד אמרתי שהם זוג יפה והם חמודים רצח וזה.
או אם נגיד מישהו נראה שמח אז אני אומרת לו שהוא נראה ממש קורן ושמח ושזה יפה לו ככה
או אם בקטע של תמיכה ולציין בהם את התכונות הטובות שלהם אז אין בעיה הכי בכיף.
איפה זה עובר את הגבול?
להחמיא לבן אדם בזה שאומרים לו למה נמשכים אליו