9 תשובות
עזאלנד ולא יודעת
יש עובדים סינים ותאילנדים אין לך מה לדאוג אה ורומנים
נתחיל מזה שצריך מקום לבנות בו, זה הדבר הראשון לדאוג לו
לא נבנה שם כלום כי לא נמחק את עזה וגם אם כן נמחק יהיה מלא מדינות שיפציצו אותנו אם נתמקם שם
צודק^
שואל השאלה:
באלי סלט
בא לישהמשיח יבוא ויבנו אתביהמק
מאיפה היה את כל המקום לזה
לא צריך הופעות המשיח כבר יבוא ויהיה טוב לעולם