8 תשובות
היה צריך להיות בסוף אין הכל טוב
חיים שלי כבר 21:12
אין הכל בסדר
תגידי לעצמך בראש שזה כלום, ושלא יפגע טיל בבית. והכל בסדר!
תקשיב המפגרים שמאיימים עלינו הם חלשים כמו פרור של קוסקוס
דבר איתי
הקקות האלה יודעים רק לאיים.
ראיתי סרטון של מישהו באינסטגרם, הוא אמר משפט שעודד אותי:
"חמאס, אם תשתינו עלינו אנחנו נירטב. אבל אם אנחנו נשתין עליכם, אתם תטבעו".
היי,
שומעת את תחושת הפחד שאתה מרגיש והיא כל כך מובנת.. מתארת לעצמי שהתחושה שאין לך מה לעשות חוץ מלהמתין היא תחושה מאיימת שממלאת את הלב בחוסר וודאות..
תהיתי האם אתה נמצא עם אנשים קרובים שאתה מרגיש בנוח איתם? חשוב שתישאר לידם, שתדבר איתם ושתנסה לשאוב מהם כוחות.. אולי זה יכול להפחית קצת את עוצמת הפחד.
ואם תרצה, חשבתי להזמין אותך לצ'אט של עמותת סה"ר. הצ'אט שלנו הוא צ'אט אישי שבו תוכל לדבר עם מתנדב או מתנדבת כמוני. אנחנו נהיה שם איתך, נקשיב לכל דבר שתרצה לשתף וננסה לתמוך.
נחכה לך, אם תרגיש שזה נכון לך.
שלך,
מתנדבת סה"ר.