6 תשובות
אבל אין לימודים
כן אני לא מצליחה ללמוד כבר כמנ שבועות נורמלי. ועכשיו בכלל עם כל הצער שיש בי כרגע.
אנונימית
שואל השאלה:
לי יש לימודים בזום
לי יש לימודים בזום
אנונימית
הם יודעים שלא יהיה לנו. זה לא שאכפת להם
שואל השאלה:
מלמדים נותנים לנו משימות
מלמדים נותנים לנו משימות
אנונימית
נתנו הנחייה למורים לא להשתמש בזום עכשיו כי זה לא מספיק מאובטח.
באותו הנושא: