7 תשובות
גם שם יש מלחמה אבל
לא, גם יש שם מלחמה
שואל השאלה:
מה זה למה שתנטשי מה טוב לי פה עכשיו המלחמות האלה אי אפשר לחיות ככה
שואל השאלה:
בסדר אתה תישאר עם המלחמות תכייף לך אני אטוס לחול
שואל השאלה:
לצערי אני גרה פה כל החיים וזה הפך לשגרה
שתעשה מה שהיא רוצה, תעשי מה שאת חושבת לנכון.
אמנם אם כולם יבואו בגישה כזאת לא תהיה מדינה, אבל כרגע לא חסר אנשים.
אנונימי
שואל השאלה:
טוב סבבה חיים שלי