9 תשובות
שמעתי על זה
גם כרתו ראשים ,40 תינוקות !!
גועל נפש להכחיד אותם
גם כרתו ראשים ,40 תינוקות !!
גועל נפש להכחיד אותם
לא שמעתי על זה... על מה מדובר?
זוועה
אנונימי
גם שרפו אנשים בחיים..
נשבר הלב הם פשוט חיות
נשבר הלב הם פשוט חיות
טבח המוני נוראי
אנונימי
מזעזע
אנונימי
לא ראיתי ומעדיפה לא לראות , אבל שמעתי מה עשו, וזה זוועה אחת גדולה!
שואל השאלה:
זה לא סתם טבח שרפו אנשים וערפו לתינוקות את הראשים פשוט לא להאמין
זה לא סתם טבח שרפו אנשים וערפו לתינוקות את הראשים פשוט לא להאמין
אנונימי
יקירי
נשמע שהתמונות והסרטונים המחרידים שהגיעו מהעוטף חדרו לנפשך וזיעזעו אותה.
אלו באמת תוצר של מעשים מזוויעים, ולצפות בהם יכול להציף ברגשות של עצב או של כעס.
חשוב לי לכתוב גם שלטובת בריאות הנפש, מומלץ שלא לראות את התכנים האלו, לפחות לא כרגע כשעלינו להיות חזקים, והעצב והחרדה מציפים את ליבנו.
בנוסף, אני רוצה להציע לך גם לעלות לצ'אט שאנחנו מפעילים בסה"ר. הוא פועל בימים אלו בכל שעה, ויכול לשמש מקום לדבר ולפרק את הכעס או הרגשות האחרים שעוברים עליך.
אשאיר קישור לצ'אט למטה, ואאחל לכולנו שנחזור לימים שלווים יותר במהרה.
שלך,
מתנדב סה"ר
נשמע שהתמונות והסרטונים המחרידים שהגיעו מהעוטף חדרו לנפשך וזיעזעו אותה.
אלו באמת תוצר של מעשים מזוויעים, ולצפות בהם יכול להציף ברגשות של עצב או של כעס.
חשוב לי לכתוב גם שלטובת בריאות הנפש, מומלץ שלא לראות את התכנים האלו, לפחות לא כרגע כשעלינו להיות חזקים, והעצב והחרדה מציפים את ליבנו.
בנוסף, אני רוצה להציע לך גם לעלות לצ'אט שאנחנו מפעילים בסה"ר. הוא פועל בימים אלו בכל שעה, ויכול לשמש מקום לדבר ולפרק את הכעס או הרגשות האחרים שעוברים עליך.
אשאיר קישור לצ'אט למטה, ואאחל לכולנו שנחזור לימים שלווים יותר במהרה.
שלך,
מתנדב סה"ר