6 תשובות
שם מדהים!
שם יפה מאוד:)
אנונימי
שם ממש יפה
אנונימית
לדעתי זה שם ממש מהמם אני מאוד אוהבת זמרת שקוראים לה אדל (אם את מכירה) ובכללי אני מאוד אוהבת את השם הזה♥
ממש יפה.