10 תשובות
לא
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא אני מקרה אבוד
אנונימית
תעברי מורה
אז מן מורה צועק על תלמיד וסוחט ממנו 90 שיעורים ורק 2 טסטים

חרא של מורה
אולי כדאי שתחליפי מורה, יש הרבה אנשים שנכשלו בטסטים ראשונים והצליחו אחרי זה
תנסי להחליף מורה, לפעמים מורה אחר מצליח להסביר יותר טוב איפה הטעויות.
שואל השאלה:
כמעט בכיתי מולו אין לי כוח כבר
אנונימית
לא, רישיון זה דבר הכרחי בחיים. תלמדי ותשקיעי או שתתחרטי על זה בעתיד
שואל השאלה:
אבל אני כבר שמה בחרא הזה אני מקרה אבוד
אנונימית
לדעתי תעשי הפסקה של איזה חודש משיעורי נהיגה ולבנתיים תחפשי המלצה על מורות טובות, ואז תמשיכי
תעברי מורה דחוף
נשמע שהמורה שלך סתם גנב זבל תגידי לכל מי שאת מכירה שלא ילך אליו