13 תשובות
מרכז פחות מסוכן או בצפון
לך למשפחה במרכז
עדיף ללכת למשפחה שגרים צפונית יותר אם יש... אני בטוחה אבל שיש המון בתי מלון שיעשו עכשיו מחירים טובים בשביל לארח אנשים מהדרום
אין בתי מלון בראש העין אבל יכול להיות שתמצאי אנשים שמארחים בינתיים הייתה רק אזעקה אחת
שואל השאלה:
אני לבד כי המשפחה רוצה להשאר פה אז מעדיפה לא לתפוס מקום לילד קטן שצריך מקום
אני לבד כי המשפחה רוצה להשאר פה אז מעדיפה לא לתפוס מקום לילד קטן שצריך מקום
אנונימית
שואל השאלה:
בתל אביב יש את הבית מלון הקטן ההוא כמו הוסטל לצעירים נכון?
בתל אביב יש את הבית מלון הקטן ההוא כמו הוסטל לצעירים נכון?
אנונימית
בת כמה את? מוזמנת לבוא למשפחה שלי אני במרכז
שואל השאלה:
תודה על ההצעות לבוא אבל אני ארגיש רע כי במקומי אפשר לארח מישהו שאין לו כסף למלון לי יש רק מחפשת את האזור הכי טוב אתם אנשים טובים מי שהציע
תודה על ההצעות לבוא אבל אני ארגיש רע כי במקומי אפשר לארח מישהו שאין לו כסף למלון לי יש רק מחפשת את האזור הכי טוב אתם אנשים טובים מי שהציע
אנונימית
אבל זה לא טוב להיות במלון לבד בזמן מלחמה את צריכה אנשים מסביבך
שואל השאלה:
אולי גם חברות שלי באות איתי אני לא בטוחה עדיין
אולי גם חברות שלי באות איתי אני לא בטוחה עדיין
אנונימית
יש תאמת משפחות שמארחות בלי כסף אולי תלכי לשם
ים המלח
גאורגיה
באותו הנושא: