5 תשובות
שואל השאלה:
מה אתם הייתם בונים??
שואל השאלה:
עם ישראל חי וקיים!!!!
אני בעד למוטט את החמאס בעזה עד כדי 0. לבנות חומה גדולה ומסיבית.
לצאת משטחי בי וסי, ולהקים מדינה פלסטינית בשטחים האלה. להפרד מהפלסטינים סוף סוף לשלום.
וואלה רעיון מדהים