4 תשובות
כן וכולנו גם יודעים את זה , אבל לדעתי זה טוב שכרגע בזמן המלחמה מראים לנו את המספרים הנמוכים יותר.
בסוף המלחמה נצטרך לראות את המספר האמיתי
בסוף המלחמה נצטרך לראות את המספר האמיתי
אנונימית
לא בשביל שנפחד, אבל הוא צודק.
שים לב שכתוב "לפחות ככה וככה". אני תמיד מוסיף עוד 100 פצועים ונרצחים
שים לב שכתוב "לפחות ככה וככה". אני תמיד מוסיף עוד 100 פצועים ונרצחים
יש צנזורה וזה לא בגלל שנפחד אלא להיפך כדי לא לעשות טראומה
מי שרוצה בלי צנזורה שיקשיב לתקשורת בחו"ל, שם מדברים על 1500 הרוגים ולפחות 200 שבויים
מי שרוצה בלי צנזורה שיקשיב לתקשורת בחו"ל, שם מדברים על 1500 הרוגים ולפחות 200 שבויים
באותו הנושא: