4 תשובות
מתחת לאף, החבר הכי טוב של אחי,נסיך הכתר
מוזמנת לנסות את שלי, גורל קטלני(אמנם זה מאפיה לא קלאסית, בכל זאת את יכולה לנסות..) :)
משתמש:aaa33333zz4
3>
משתמש:aaa33333zz4
3>
נקמת דם של חן. הכי יפה שקראתי שם ואפילו מתקשר באיזשהו דרך למה שקורה כאן במדינה.
יש בו סמאט..אז אם את לא אוהבת זה פחות מתאים אבל האמת שספר נדיר
יש בו סמאט..אז אם את לא אוהבת זה פחות מתאים אבל האמת שספר נדיר
הקיסר/קוברה נדיר
אנונימי
באותו הנושא: