6 תשובות
הנני
אניי
אני אשאר כנראה
אני, מחכה לרגע שאהיה ממש עייפה שלא יהיו לי מחשבות על מה שקורה וארדם ישר
כן אני ככה בימים האחרונים והולכת לישון רק כששאר הבית מתעורר
בדיוק כמו אתמול
ושלשום
גם היום אני ער כל הלילה וב5 אלך לישון וגג 11 כבר יעירו אותי חח כי מי יודע שלא ישנתי
נב את ערה ושואלת שאלות בקביעות בשעות האלה יום יום חחצחח
ושלשום
גם היום אני ער כל הלילה וב5 אלך לישון וגג 11 כבר יעירו אותי חח כי מי יודע שלא ישנתי
נב את ערה ושואלת שאלות בקביעות בשעות האלה יום יום חחצחח
באותו הנושא: