13 תשובות
שואל השאלה:
למה כותבים פה??
למה כותבים פה??
אנונימית
ממש לא ! תפסיקו להפיץ שקרים מזיקים !!
לא?
לא אין
^^^^^^ זה סתם מלחיץ
ולא אמור להיות
ולא אמור להיות
לא ששמעתי, אם זה לא ממקור אמין, לא להקשיב לזה.
אבל כמובן בכל מקרה כי אי אפשר לדעת איפה יש ואיפה אין צריך לשמור על עצמנו.
אבל כמובן בכל מקרה כי אי אפשר לדעת איפה יש ואיפה אין צריך לשמור על עצמנו.
לא!!
תפסיקו להפיץ שמועות ודברים שלא מאושרים
איפה שיש מדווחים, אם לא דיווחו אז אין.
בבקשה אל תפיצו שמועות זה סתם מפחיד מלחיץ ועושה רק רע לאנשים
תפסיקו להפיץ שמועות ודברים שלא מאושרים
איפה שיש מדווחים, אם לא דיווחו אז אין.
בבקשה אל תפיצו שמועות זה סתם מפחיד מלחיץ ועושה רק רע לאנשים
שואל השאלה:
וואי תרגיעי אותי בבקשה אנשים פה משקרים ?
ראיתי מישהו שכתב שחברה שלו בכפר סבא ואומרת שדפקו לה בדלת ושהיא שומעת יריות
אני רוצה לישון ואני ממש מפחדת
וואי תרגיעי אותי בבקשה אנשים פה משקרים ?
ראיתי מישהו שכתב שחברה שלו בכפר סבא ואומרת שדפקו לה בדלת ושהיא שומעת יריות
אני רוצה לישון ואני ממש מפחדת
אנונימית
אי אפשר לדעת.
ובואי- יש באתר ילדים בני 11 שמפיצים כאן שקרים בשביל להלחיץ אנשים תמימים כמוך וכמוני, אז פשוט תתעלמי. תתעדכני רק בחדשות של ערוץ 12, לא בסטיפס
ובואי- יש באתר ילדים בני 11 שמפיצים כאן שקרים בשביל להלחיץ אנשים תמימים כמוך וכמוני, אז פשוט תתעלמי. תתעדכני רק בחדשות של ערוץ 12, לא בסטיפס
תקשיבי אל תתני לאף אחד להפחיד אותך
אין מחבלים במרכז. לילה טוב.
אין מחבלים במרכז. לילה טוב.
מה לאלאלאלא חס וחלילה חס ושלום שגם לא יגיעו לפה בחיים
באותו הנושא: