12 תשובות
שואל השאלה:
מסכימה אני גם לא נכנסתי, זה בערך השעות שאני כן מצליחה לישון בהן ואז המחנכת שלי שולחת לי למה אני לא נכנסת
שואל השאלה:
בעיניי פעם פעמיים בשביע זה מספיק לא צריל כל יום
בעקרון כן נכנסתי
וכזה היה לבחור מספר ואז יש שאלה
ותקשיבי מה יצא לי
האם היית רוצה שהיועצת או המחנכת יתקשרו להורים שלך?
אני כזה לא
מסכימה
אבל המורים רוצים לעזור לנו בסך הכול אי אפשר להאשים אותם
שואל השאלה:
אני בןכה למה שתעני כן
שואל השאלה:
ברור שאי אפשר להאשים אותם שלא תבינו זה לא היה ממקום כזה זה היה ממקום של אני באמת חושבת שזה לא צריך להתקיים כל יום
די זה פשוט מעצבן גם הילדה של המורה כל 5 דקות מפריע וההיא לא רוצה לסיים את היום למרות שכולם עם מצלמה כבויה לא זורמים חלק ישנים שם אי אפשר רוצים לדעת מה איתי סבבה הבנתי דאגה אבל פעם בשבוע לא כל יום
שואל השאלה:
חחכןכן
כן ואז היא אומרת לי כזה אפשר לעבור עוד שאלה אם את רוצה
אני: לא
מסכימה אבל המורים מנסים לדאוג לנו אישית לא נכנסתי אבל עדיין
בנתיים היה לנו שני דומים של איך אתם מרגישים וגם מחר יהיה עכשיו אף אחד לא זורם רובנו עם מצלמה כבויה לא ישנו הרבה זמן אנני בחרדות והכל לדעתי זה ממש מיותר כאילו פעמיים בשבוע סבבה אבל לא נראה לי צריך את זה כל יום
מסכימה
הם מנסים לעזור אבל זה לא ממש מצליח