16 תשובות
שזה טעים ובריא
שואל השאלה:
אי אפשר ללעוס את זה
^אפשר אני תמיד עושה את זה
שואל השאלה:
פשןט מקפיאים ענבים זהו?
יאס
אפשר גם לשים מי סוכר וזה יהיה יותר מתוק
שואל השאלה:
כמה מי סוכר חחח
זה טעיםם
שואל השאלה:
וואלה ניסיתי זה לא משו
אעמ פשוט לטבול אותם
אגב ראיתי היום מתכון גאוני:
אתה מכין סירופ סוכר על הגז, שם בצד קערה עם מים קרים וקרח, לוקח ענבים על שיפוד ושם בתוך הסירופ ואז מכניס למי קרח והרי לך מעדן
שואל השאלה:
אני אנסה:)
שואל השאלה:
נראה אם זה טעים ככה
ישש תעדכן
רציתי להכין אבל לא היה לי כח ולא ידעתי אם זה טעים
שואל השאלה:
רגע זה לא קרמל?
זה המתכון
https://www.instagram.com/reel/cx3x0hmsn3u/?igshid=mtc4mmm1ymi2ng==
שואל השאלה:
וואי וואי
וואי מרקם מגעיל וקפוא בשיניים איך אתם מצליחים לאכול את זה