16 תשובות
שזה טעים ובריא
שואל השאלה:
אי אפשר ללעוס את זה
אי אפשר ללעוס את זה
^אפשר אני תמיד עושה את זה
שואל השאלה:
פשןט מקפיאים ענבים זהו?
פשןט מקפיאים ענבים זהו?
יאס
אפשר גם לשים מי סוכר וזה יהיה יותר מתוק
אפשר גם לשים מי סוכר וזה יהיה יותר מתוק
שואל השאלה:
כמה מי סוכר חחח
כמה מי סוכר חחח
זה טעיםם
שואל השאלה:
וואלה ניסיתי זה לא משו
וואלה ניסיתי זה לא משו
אעמ פשוט לטבול אותם
אגב ראיתי היום מתכון גאוני:
אתה מכין סירופ סוכר על הגז, שם בצד קערה עם מים קרים וקרח, לוקח ענבים על שיפוד ושם בתוך הסירופ ואז מכניס למי קרח והרי לך מעדן
אגב ראיתי היום מתכון גאוני:
אתה מכין סירופ סוכר על הגז, שם בצד קערה עם מים קרים וקרח, לוקח ענבים על שיפוד ושם בתוך הסירופ ואז מכניס למי קרח והרי לך מעדן
שואל השאלה:
אני אנסה:)
אני אנסה:)
שואל השאלה:
נראה אם זה טעים ככה
נראה אם זה טעים ככה
ישש תעדכן
רציתי להכין אבל לא היה לי כח ולא ידעתי אם זה טעים
רציתי להכין אבל לא היה לי כח ולא ידעתי אם זה טעים
שואל השאלה:
רגע זה לא קרמל?
רגע זה לא קרמל?
זה המתכון
https://www.instagram.com/reel/cx3x0hmsn3u/?igshid=mtc4mmm1ymi2ng==
https://www.instagram.com/reel/cx3x0hmsn3u/?igshid=mtc4mmm1ymi2ng==
שואל השאלה:
וואי וואי
וואי וואי
וואי מרקם מגעיל וקפוא בשיניים איך אתם מצליחים לאכול את זה
באותו הנושא: