5 תשובות
יש תמונה שלהם חצי מהאוהדים מרימים דגל פלסטין
בעמוד שלהם
שואל השאלה:
איפה בעמוד שלהם אין שום זכר לזה באינסטגרם
איפה בעמוד שלהם אין שום זכר לזה באינסטגרם
אנונימי
הודעות מועדון סלטיק:
באנרים המוצגים בחלק של סלטיק פארק לפני המשחק בשבת אינם מייצגים את הדעות של מועדון הכדורגל סלטיק ואנו מתנתקים מהם. אנו מגנים את הצגת הודעות כאלה בסלטיק פארק. סלטיק הוא מועדון כדורגל ולא ארגון פוליטי. אחד מערכי הליבה שלנו מההתחלה הוא להיות פתוחים לכל ללא הבדל גזע, צבע, פוליטיקה או אמונה. זו הסיבה שהמועדון תמיד הבהיר שמסרים פוליטיים וכרזות לא יתקבלו בברכה בסלטיק פארק, או בכל משחק שמעורב בו סלטיק. בזמן של אובדן וסבל עבור רבים, זה לחלוטין לא הולם עבור כל קבוצה של אנשים להשתמש בסלטיק פארק ככלי להודעות כאלה. אנו קוראים לכל התומכים, ללא קשר לדעותיהם האישיות, להתאחד בתמיכה בשחקנים שלנו ובמועדון תוך כיבוד הזכויות והאמונות של אחרים; במיוחד אלה שחייהם מושפעים מאלימות ושנאה.
@footballligail
באנרים המוצגים בחלק של סלטיק פארק לפני המשחק בשבת אינם מייצגים את הדעות של מועדון הכדורגל סלטיק ואנו מתנתקים מהם. אנו מגנים את הצגת הודעות כאלה בסלטיק פארק. סלטיק הוא מועדון כדורגל ולא ארגון פוליטי. אחד מערכי הליבה שלנו מההתחלה הוא להיות פתוחים לכל ללא הבדל גזע, צבע, פוליטיקה או אמונה. זו הסיבה שהמועדון תמיד הבהיר שמסרים פוליטיים וכרזות לא יתקבלו בברכה בסלטיק פארק, או בכל משחק שמעורב בו סלטיק. בזמן של אובדן וסבל עבור רבים, זה לחלוטין לא הולם עבור כל קבוצה של אנשים להשתמש בסלטיק פארק ככלי להודעות כאלה. אנו קוראים לכל התומכים, ללא קשר לדעותיהם האישיות, להתאחד בתמיכה בשחקנים שלנו ובמועדון תוך כיבוד הזכויות והאמונות של אחרים; במיוחד אלה שחייהם מושפעים מאלימות ושנאה.
@footballligail
שואל השאלה:
רק עמודים ישראלים מדברים בשם סלטיק אחי בשום מקום אני לא מוצא את סלטיק ליטרלי אומרים את זה בעצמם
רק עמודים ישראלים מדברים בשם סלטיק אחי בשום מקום אני לא מוצא את סלטיק ליטרלי אומרים את זה בעצמם
אנונימי
באותו הנושא: