11 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימית
אמאלה כל הכבוד לכם גיבורים
וכן מה שכתבת נשמע ממש טוב
תבורכוו
ממרח אבוקדו
עדיף בלי פסטרמה, יש חיילים צמחוניים וגם פסטרמה מתקלקל מהר כי זה בשר
כן או זה או חביתה זנ מעולה פשוט משהו שלא מתקלקל
כל הכבוד לכם וואו
נשמע טוב
שימו גם כאלה בלי חומוס או בלי חמוצים או בלי פסטרמה למי שלא אוהב
ואוו!
כל הכבוד לכן באמת זה מדהים
לא כדאי לשים חמאת בוטנים, את לא יודעת מי אלרגי
מה שנשמר הכי טוב זה לקחת לחם
למרוח קצת שמן זית
לפזר זעתר
לשים בתנור שזה יהיה כזה קראנצ'י
זה נשמר להרבה זמן וזה מלוח ומאוד טעים
שואל השאלה:
הנה התחלנו
אנונימית
כל הכבוד
מדהימות