5 תשובות
כי לא עושים משא ומתן עם מחבלים זה לא עובד
משחקי אגו מיותרים

טעות פשוט טעות לדעתי
אנחנו סתם פוגעים בהם עם התקיפות
הם כבר טוענים ש4 מתו בתקיפות
שואל השאלה:
לא.. זה צהל שסירב
ולגבי הלא עושים משא ומתן עם מחבלים
אני חושבת שאם זה תלוי בלשחרר מעל 100 שבויים זה בסדר.
המחבלים שהחמאס רוצים שנשחרר בני 70+
הם לא יחזרו לתפקיד, ובכל אופן אנחנו נוכל להחזיר אותם לעזה וכשנקבל את השבויים לפוצץ את כולם
אתם כנראה לא מבינים שזה או להחזירם חיים בטווח הזמן המיידי או להחזירם מתים.
חמאס לא הולך לשמור עליהם בחיים אין לו גם דרך...
אין מים ברצועה בקושי יש אוכל
הדבר האחרון שמחבלי חמאס יעשו זה להביא להם את המעט מים שיש בעזה
אתם פשוט לא מבינים מה זה השבי בחמאס
וחוץ מזה חמאס משתמש בהם כמגן אנושי
הגדר?
הצבא?

החוסר תפקוד בצד הישראלי גרם לזה

היה שם מחדל רציני
אמורים להיות שם מלא מערכות שאמורות למנוע את זה ולגלות את זה
מה קרה להם נגלה במשך בוועדת חקירה..