8 תשובות
שואל השאלה:
הם אנשים משלנו מה אם זה היה אמא שלך
צריך לשטח את עזה. אם נשחרר אסירים בתמורה לחטופים לגמרי הפסדנו ובגדול
הם לא יכולים להכנס לעזה ולסכן את עצמם ככה צריך להסכים על משהו וזה לגמרי הולך לקרות בהמשך
אנונימית
שואל השאלה:
אוף לא יודעת
עדיף להביא להם כסף מאשר להביא להם מחבלים בחזרה
אנונימית
כן אבל הם יחזרו ויעשו שטויות
שואל השאלה:
לשחרר לעזה לא לישראל
לשחרר את האסירים? ואז שוב פעם יהיה להם טונות של אנשים שיבואו לתקוף אותנו.. אין תקווה לחטופים לדעתי