3 תשובות
למה לא
כן תשלח הם יקבלו אותך אני מקווה
שואל השאלה:
אנחנו גם לקויי למידה ועברנו המון ככאלה, זה יהיה מוזר וממש מעליב אם לא
אנחנו גם לקויי למידה ועברנו המון ככאלה, זה יהיה מוזר וממש מעליב אם לא
אנונימי
באותו הנושא: