6 תשובות
לא ממש לא
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל כאילו מאוד קשה לי עם כל מה שקורה ואני בלחץ וחרדות כל הזמן וזה קצת עוזר לי להתמודד
אנונימית
יש אנשים שנמצאים כרגע בשבי ואלפי משפחות הרוסות זה ימים אבלים אני לא חושבת שזה הזמן ,אבל תעשי מה שטוב לך
אנונימית
כן יש מלא אנשים שממש קשה להם בגלל המצב ולא יזיק לעלות להם טיפה את המצב רוח
תעלי מה שבאלך, זה בסדר.